niedziela, 11 września 2016

An overview of trends ♥

Cześć! W dzisiejszym poście (który nie pojawił się na czas, mimo, że bardzo mi na tym zależało) powiem kilka słów na temat obecnych trendów w modzie i urodzie. Zapraszam do czytania! ♥

1. Tumblr Girl

Jestem jedną z osób, które uważa ten trend za bezsensowny i zupełnie niepotrzebny. Tumblr Girls to temat rzeka i tak naprawdę ile ludzi na świecie tyle zdań na niego. Ja uważam, że to jest na prawdę bez sensu. Każda dziewczyna jest inna i co za tym idzie - wyjątkowa, więc nie rozumiem, dlaczego wszystkie chcą nosić tonę tapety na twarzy, ubierać się w czapki po tacie i szpanować iPhone'ami, które od innych telefonów różną się tylko nazwą. Moda ta była fajna, dopóki była na Tumblr, a nie wszędzie. Wiem, że styl ubrań każdy ma inny ale moja rada do wszystkich dziewczyn ślepo dążących do bycia Tumblr girl - nie chcecie być na zdjęciu? To go nie róbcie. 

2. Naprasowanki

Co do tego trendu - uwielbiam. Sama kilka dni temu kupiłam sobie kurtkę z naprasowankami, w której jestem zakochana! 


Zwykłe łatki mogą dodać naprawdę fajnego wyglądu zwykłym ubraniom, dlatego nie mam postaw do tego, żeby mieć złe zdanie na ten temat. Oczywiście należy pamiętać o umiarze i nie ubierać bluzki, spodni, kurtki i butów z naprasowankami naraz.

3. Spodnie moro

Również do tego trendu nic nie mam, wręcz przeciwnie - bardzo długo szukałam takich spodni z myślą o zakupie. W końcu nie udało mi się znaleźć żadnych, ale te spodnie wraz z białą bluzką i trampkami wyglądają nieziemsko!


4. Pokemon GO

Mimo, że ''Pokemon GO'' nie łączy się w żadnym stopniu z modą i urodą, postanowiłam, że nie może go zabraknąć na mojej liście. Na początku tej mody gra wydawała mi się fajna i przyznam się - sama w nią grałam. Jednak kiedy grę zaczęli mieć WSZYSCY a postaci zaczęły pojawiać się na ubraniach, sklepowych półkach, a nawet na lizakach, szybko zmieniłam moje zdanie. 




5. Efekt lustra

Efekt lustra podbił paznokcie oraz obudowy na telefony. Mnie osobiście bardzo podoba się taki efekt, jednak nie jestem największą fanką hybrydowych paznokci. U mnie hybrydy trzymały się tydzień, po czym zeszły jednym pociągnięciem bez pomocy zmywacza, zostawiając bardzo nieprzyjemny zapach na paznokciach. Myślę, że wszystko jest kwestią wykonania, dlatego nie zrażam się do końca.



Hybrydy bardzo niszczą paznokcie, więc aby uratować je przed łamaniem trzeba po prostu nałożyć hybrydy, więc musi być to decyzja przemyślana.

Mam nadzieję, że post wam się podobał. Wyraziłam tu swoją opinię i bardzo przepraszam osoby, które mają inne zdanie. Mam nadzieję, że nie poczujecie się urażeni. Do następnego posta, cześć!

1 komentarz:

  1. Tak samo jak ty, jestem zakochana w kurtkach z naprasowankami <3 Niestety jeszcze żadnej nie udało mi się nabyć, ale mam na oku jedną dżinsową :)
    Zapraszam na mojego bloga
    MoccaMonica blog http://moccamonica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń