sobota, 15 października 2016

Magiczne działanie węgla

Cześć! Dzisiaj przychodzę do was z kilkoma zastosowaniami węgla. Oczywiście nie mówię tu o węglu z kopalni ;) Chodzi mi bardziej o czarne kapsułki, którymi nasze mamy lub babcie częstowały nas, gdy bolał nas brzuch. Jednak ja znalazłam  więcej zastosowań tego węgla, którymi chciałabym z wami się podzielić.


1. Wybielanie zębów

Dokładnie tak. Sama jestem ogromną zwolenniczką tej metody i dość często jej używam. Zęby są jaśniejsze już po 3-4 minutach szczotkowania. Nie martwcie się, węgiel zmywa się bardzo łatwo ze szczoteczki, ale już trudniej z zębów.  Na szczoteczkę nakładamy sproszkowaną tabletkę, bądź wydobywamy wnętrze z kapsułki, dokładnie szorujemy 3-4 minuty. Po wszystkim myjemy usta i zęby wodą, później pastą do zębów.

2. Maseczka na zaskórniki

 Potrzebujemy od 2 do 4 tabletek, i wody. Można również dodać olej, krem do rąk lub twarzy lub jogurtu naturalnego. Nie testowałam tej metody, ponieważ na szczęście nie mam problemów z zaskórnikami i trądzikiem, jednak pomysł znalazłam na jednym z blogów, gdzie prowadząca go zachwalała.

Niestety znalazłam tylko kilka zastosowań tego produktu. W internecie były również pasty do twarzy i tym podobne, jednak najciekawsze wydawały się te 2. 





Dziękuję za przeczytanie i oczywiście za ten gigantyczny odzew wczoraj, gdzie przybyło mi 3 tysiące wyświetleń! Jestem prze szczęśliwa! Jeśli znajdzie się ktoś niewtajemniczony, to ogłaszam, że wczoraj założyłam stronę na facebooku. Grupa powstanie na 10k odsłon, bądź 100 polubień strony, zależy, co będzie pierwsze. Dziękuję wam za każde wyświetlenie! Do zobaczenia!

STRONA NA FACEBOOKU : MADAME XARINA

9 komentarzy:

  1. W sumie wiedziałam wszystko, bo RLM miała to w filmiku . Dokłanie to samo. Szkoda, że nie wypisałaś tych innych, bo pewnie byłoby ciekawe ;) Ale i tak fajnie się czytało, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Moim ulubionym zastosowaniem jest wybielanie zębów ;)

      Usuń
  3. Ciekawe :)
    Zapraszam do mojego bloga wszystkich koniarzy, ale i nie tylko ♥
    ~~~~~~~~~~~~~~

    http://zkoniempomarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym z wybielaniem, ale ten drugi nie. Muszę spróbowac! Szkoda, że nie napisałaś ich trochę więcej. ;)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak podziała ta maska, ponieważ na szczęście moja skóra nie jest problematyczna ;)

      Usuń
  5. Widziałam filmiki o tym 1, ale nigdy nie próbowałam, może się przekonam ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczaki, dlaczego już nic nie piszesz? Bardzo lubię czytać Twoje posty, ale wydaje mi się, że nie traktujesz swoich czytelników poważnie... Obiecujesz, że będziesz pisać regularnie, a tu już od miesiąća wieje nudą! Weź się w garść, bo bardzo nie chcę unfollować !

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie nie mojej liście zakupów jest węgiel aktywny i mała wycieczka do apteki :D


    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺
    normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń