czwartek, 18 sierpnia 2016

Tag: 50 faktów o mnie!

Cześć! Jestem już od miesiąca na blogu a wyświetla moje posty już ponad 450 osób, dlatego postanowiłam zrobić TAG 50 faktów o mnie, ponieważ pomyślałam, że opowiem wam o sobie troszkę więcej. Jeśli chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć, zapraszam do czytania! :)
1. Mam na imię Karina

2. Urodziłam się 7 marca 2002 roku, więc mam 14 lat

3. Obecnie mieszkam w Polsce, w województwie podkarpackim

4. W przyszłości chcę iść na studia do Wrocławia, a po skończeniu ich wyjechać na stałe do Francji.

5. Kiedyś chciałam zostać fotografem, ale aktualnie w moich planach jest zawód wizażystki.

6. Uwielbiam język francuski, dlatego w mojej nazwie pojawia się ''madame''.

7. W podstawówce miałam świadectwo z paskiem każdego roku, jednak zmieniło się to w gimnazjum.

8.Moimi ulubionymi kolorami są: biały, czarny, szary oraz miętowy.

9. Jestem bardzo wrażliwa, jeśli chodzi o cierpienie zwierząt

10. Kiedyś w drodze na basen znalazłam przy torach małego kotka, którego nosiłam ponad godzinę w poszukiwaniu dla niego domu.

11.Chcę zostać wegetarianką, jednak moi rodzice zabraniają mi tego, ponieważ nie jem warzyw.

12. Jestem niesamowicie cierpliwa.

13. Bardzo szybko wybaczam ludziom, ponieważ sama popełniam błędy, ale jestem pamiętliwa.

14. Boję się latać samolotem, ponieważ mam lekki lęk wysokości.

15. Boję się horrorów, jednak po wyłączeniu filmu strach odchodzi.

16.Nienawidzę oglądać filmów romantycznych oraz komedii, ponieważ mnie nudzą.

17.Uwielbiam robić zdjęcia sobie oraz innym.

18. Naturalnie mam kręcone włosy, ale prostuję je, ponieważ uważam, że nie do twarzy mi w lokach.

19. Nie jest to mój pierwszy blog, ponieważ kiedyś pisałam bloga, na którego dodawałam autorskie zdjęcia, jednak już go nie prowadzę.

20. Uwielbiam kawę zbożową. Dzień, w którym jej nie wypije jest dniem straconym.

21. Powinnam nosić okulary ponieważ mam astygmatyzm, jednak bardzo nie lubię tego robić, więc nosze je tylko w domu.

22. Mam dystans do koni, ponieważ gdy ostatnio byłam z tatą w stadninie znajomego, konie zaczęły biegać obok mnie, co trochę mnie wystraszyło.

23.Moim ulubionym zwierzęciem jest panda, a ulubioną rasą psa mops.

24. Kiedy nie wiem co kupić kupuję to, co ma mniej kalorii.

25. Nienawidzę Harrego Pottera i nie obejrzałam w całości nawet połowy jednej części.

26. Jestem bardzo tolerancyjna jeśli chodzi o osoby homo oraz biseksualne, osoby ciemnoskóre i tak dalej.

27. Mam 5 letniego psa, ma na imię Pysia i jest mieszanką shih-tzu i pekińczyka.

28. W piątej klasie podstawówki chodziłam na zajęcia gitary, jednak zrezygnowałam po 2 miesiącach.

29. Mam starszą siostrę Julitę, którą nazywam moim prywatnym kierowcą.

30. Aktualnie moja ulubiona piosenka to ''Marcelina feat Piotr Rogucki - KARMELOVE''. Ma świetny tekst, a głos Marceliny w duecie z Piotrem brzmi niesamowicie! ♥

31. Mimo, że mam 14 lat, śpię z misiem, którego dostałam od koleżanki na 10 urodziny.

32. Nie maluje się codziennie, ponieważ dbam o cerę.

33. Mam piegi, których nie lubię, jednak mimo starań nie da się ich zamaskować.

34. Nie umiem pływać żadnym stylem, a moje ''pływanie'' wygląda tak, że wymachuję nogami i rękami cudem utrzymując się na wodzie, dlatego robię to bardzo rzadko.

35. Uwielbiam opowiadać suchary. Nie robię tego często, ale kiedy zacznę, bardzo ciężko mnie uciszyć.

36. Jestem szczera, czasami nawet za bardzo.

37. Nienawidzę, gdy ktoś się spóźnia, ponieważ sama staram się tego nie robić.

38. Jeśli ktoś nie chce się ze mną spotkać danego dnia, wolę gdy powie mi to wprost, niż gdyby kłamał i wymyślał na poczekaniu absurdalne wymówki.

39. W pierwszym semestrze pierwszej klasy gimnazjum chodziłam na gimnastykę, jednak w drugim nie było to możliwe, ponieważ bardzo często chorowałam.

40. W swoim życiu byłam 2 razy w szpitalu.

41. Nigdy nie miałam złamanej ani skręconej żadnej kości. Jedyny uraz jakiego doznałam to nabicie ręki, przez co przez tydzień chodziłam w szynie.

42. Cierpię na nyktofobię, czyli strach przed ciemnością, której nie odczuwam mając jakieś zajęcie, na przykład rozmowa z koleżanką na Skype.

43. Kiedyś z koleżanką byłyśmy nad rzeką, gdzie zobaczyłyśmy raka rzecznego, którego nazwałyśmy Ludwik.

44. Od dziecka boję się kun, ponieważ gdy byłam mała, koleżanka straszyła mnie, że wchodzą one do domu i gryzą.

45. Moim ulubionym gatunkiem muzyki jest rap oraz pop.

46. Nie lubię rapu zagranicznego. Jest jednak piosenka, którą słucham pomimo to.

47. Przez 2 lata byłam Directioner, jednak odeszłam z fandomu, kiedy boysband zmienił liczbę członków.

48. Uwielbiam jeździć na łyżwach i pomimo krótkiego stażu robię to bardzo dobrze.

49. Nie rozumiem szału na iPhone, ponieważ jest to taki sam telefon jak każdy.

50. Uwielbiam jednorożce, co pewnie zauważyliście patrząc na favikonę ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------
Jestem zaskoczona, że udało mi się znaleźć tyle faktów o mnie. Mam nadzieję, że spodobał się wam post i czegoś się o mnie dowiedzieliście. Do zobaczenia, Cześć! ♥

2 komentarze: