wtorek, 23 sierpnia 2016

Do what you love ♥!

Cześć! Pomimo prób i starań nie jestem w stanie pisać regularnie. Jest to spowodowane tym, że najzwyczajniej w świecie nie mam pomysłu na posty. Staram się myśleć o kolejnym poście zanim nacisnę ''opublikuj''. Posty miały pokazywać się co 3 dni, jednak niestety będzie to niemożliwe, ponieważ wielkimi krokami zbliża się rok szkolny.
Mam w planach pod koniec tego miesiąca napisać sobie na zapas kilka postów, ponieważ wrzesień jest trudnym miesiącem. Jest mało nauki, ale ciężko jest się przyzwyczaić do szkoły po 2 miesiącach wakacji. Ten post piszę tak naprawdę po to, żeby podziękować wszystkim, którzy w wolnej chwili wpisują w google adres mojego bloga i czytają moje posty.

 Jak możecie zobaczyć na załączniku, mam na swoim koncie już ponad 500 odsłon bloga. Waszych wyświetleń jest jakieś 512, ponieważ czasami opcja, która nie uwzględnia moich wejść się psuje i muszę ją ustawiać od nowa. Co nie zmienia faktu, że założenie bloga było jedna z najlepszych decyzji mojego życia. Jak ukazują statystyki, czytają mnie również osoby za granicą, dlatego w prawym górnym rogu nad moim zdjęciem jest google tłumacz, który tłumaczy mojego bloga na wybrany język. Bloga założyłam w nocy z 13 na 14 lipca, natomiast mój pierwszy post pojawił się 14 lipca i była to recenzja gąbki do makijażu. Oznacza to, że w nieco ponad miesiąc udało mi się osiągnąć pół tysiąca wyświetleń. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się tak ogromnego odzewu. Nie wiem czy 500 odsłon to dużo. Jestem jednak bardziej niż pewna, że dla mnie każda liczba jest niesamowita. Jestem zaskoczona tą liczbą w ciągu miesiąca. Każdej osobie, która poświęciła swój czas na to, żeby poczytać mojego posta, z całego serca bardzo DZIĘKUJĘ! Każde wyświetlenie dodaje mi motywacji. Jak już mówiłam - nie ważne czy to dużo, czy nie, to w jakimś stopniu moje małe marzenie, które właśnie się spełniło. Wiem, że do drzwi nie zapuka mi 10k obserwujących w jeden wieczór, dlatego cieszy mnie nawet taka liczba. Na razie wybiło mi 500 odsłon, ale już zapowiem, że na 1000 wyświetleń przygotuję dla was niespodziankę. Tutaj moja prośba. Jeśli macie możliwość, a mój blog przypadł wam do gustu, bardzo prosiłabym o zaobserwowanie go. Nie mogę i nie chcę nikogo do tego zmuszać. Po prostu zachęcam. Wspomnianym specjałem na 1000 wyświetlań będzie założenie strony na Facebooku, gdzie będę zamieszczać informacje o kolejnych postach. Jeszcze raz dziękuję za tą aktywność. Dziękuję, że czytacie tego posta i mam nadzieję, że się wam spodobał.

Do zobaczenia, Cześć!

4 komentarze:

  1. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów, kochana <3

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 500 :)Po jakości Twoich wpisów domyślam się, że 1000 wybije ci już niedługo. Życzę dalszych sukcesów <3

    MoccaMonica blog

    OdpowiedzUsuń