poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Każdy ma swoją pasję.. ♥

Cześć! Dzisiaj przychodzę do was z bardzo przyjemnym tematem. Porozmawiamy o pasjach. W ostatnim wpisie mówiłam o tym, że każdy ma prawo do rozwijania własnych zainteresowań, więc dziś chcę podzielić się z wami moimi pasjami. Każdy ma pasję. Niektórzy mają jedną, inni mają dwie lub więcej. Ja mam mnóstwo pasji, które uwielbiam rozwijać i sprawia mi to naprawdę ogromną frajdę. Jeśli spodoba ci się mój wpis, nie zapomnij zaobserwować mojego bloga i napisać w komentarzu jakie Ty masz pasje
.
♥Rysowanie
Rysowanie i kolorowanie to czynności, które nieziemsko mnie interesują. Uwielbiam kolorować ilustracje i rysować własne. Na razie jestem w drugiej klasie gimnazjum, ale już wiem, że po tej szkole zawitam w liceum plastycznym. Rysuję od dziecka, uczęszczałam na zajęcia przez rok i według niektórych mam ogromny talent. Nie chwaląc się uważam, że mam do tego rękę. Daleko mi do Matejki, ale zazwyczaj, gdy rysuję portret, wychodzi mi dość podobnie i można określić, kto jest na danym rysunku. Jestem uzależniona w kolorowaniu ilustracji w książkach Johanny Basford ''Tajemny Ogród'' oraz ''Zaginiony Ocean''.
 Uwielbiam tę serię książek za to, że każda ilustracja narysowana jest z nieziemską dokładnością i schludnością. Każda kartka jest pokryta ogromną ilością detali, a pokolorowanie jej zajmuje naprawdę długo.
 Jak już wspominałam, mam zamiar uczęszczać do liceum plastycznego. Rodzice ostrzegają mnie, mówiąc ''lekcje trwają długo'', ''po tej szkole nie ma zawodu'', ''przemyśl to'', jednak szanują mój wybór i wiem, że to tylko z ich troski. W końcu każdemu rodzicowi zależy na tym, żeby jego dziecko było szczęśliwe. Moi rodzice nie chcą mnie zrazić. Wręcz przeciwnie. Nie chcą, żebym zraziła się sama. Wiem, że później mogę tego gorzko pożałować, ale kocham rysowanie. Dla miłości można się poświęcić, prawda?
♥PODRÓŻE Uwielbiam podróże. Nigdy nie leciałam samolotem i nigdy nie polecę - po prostu się boję. Nie chodzi mi tu o długie podróże. Każda przejażdżka samochodem lub autobusem jest dla mnie wyjątkowa i gdy dobiega końca najchętniej nie wysiadłabym na zewnątrz. 

♥BLOGOWANIE
Założenie bloga było strzałem w 10! Jest to niesamowite szczęście dla mnie, kiedy wchodzę w statystyki, kiedy robię zdjęcia, kiedy opisuję produkt oraz kiedy zastanawiam się nad kolejnym postem.
                                 
♥MAKIJAŻ

Mimo, że blog ma krótką przerwę w  byciu kosmetycznym, makijaż na mojej twarzy pojawia się tak czy tak. Kocham malować siebie, innych, paznokcie a nawet farbować włosy. Z tą pasją wiążę najwięcej planów, ponieważ chcę zostać wizażystką. Uwielbiam chodzić po drogeriach, kupować i testować kosmetyki. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Do zobaczenia, cześć! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz