środa, 27 lipca 2016

Ulubieńcy Lipca ♥

Cześć! :) Z racji tego, że jest koniec miesiąca, przygotowałam dla was ulubieńców :) Zapraszam do czytania! ♥



1.ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI
-Masło do ciała ''Bielenda'' o zapachu wiśni.
Balsam kupiłam dość dawno, ale z tego co pamiętam kosztował chyba 16 zł za 200 ml. Już wcześniej miałam styczność z balsamem czekoladowo-karmelowym oraz malinowym, jednak szczerze mówiąc najbardziej lubię ten. Pachnie pięknie i ma cudowny, różowy kolor. Wchłania się bardzo dobrze i świetnie nawilża skórę. Moja ocena jest pozytywna 10/10. Nie mam powodu, dla którego mogłabym się przyczepić.
-Tusz do rzęs ''Maybelline''
Tusz bardzo polecam, jest trwały i dobrze wydłuża rzęsy. Więcej informacji o nim znajdziecie na blogu mojej przyjaciółki Pauli - mademoisellepaulline.blogspot.com w poście ''top of the top''
Moja ocena to 10/10. Najlepszy tusz jakiego używałam!
-Podkład ''maybelline'' i gąbeczka do makijażu
Recenzja tego i tego produktu znajduję się już u mnie na blogu ;D, 
-Mgiełki do ciała ''Avon''
Dosłownie wszystkie pachną pięknie i polecam je wszystkie. Nie są drogie, a starczają na bardzo, bardzo długo. Moja ocena to 10/10.
                                           -Szczotka ''Tangle Teezer''
 Moją szczotkę mam już od kilku lat i szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie życia bez niej. Jest cudowna i delikatna i według mnie nie zasługuje na tytuł ulubieńca miesiąca ale roku czy życia. Ceny wahają się między 35 a 50 zł,
-Maska do włosów ''Kallos Blueberry''

                                             
Maska jest po prostu świetna, Kosztowała 13 zł za litrowe opakowanie. Maska pięknie pachnie, a na głowie wystarczy potrzymać ją 5 minut. Jest pozbawiona silikonów, a w jej składzie nie ma więcej chemii niż w proszku do prania. Moja ocena to 10/10.
2.ULUBIEŃCY MUZYCZNI Piosenkami które skradły moje serce, to:
Martin Garrix & Bebe Rexha - In The Name Of Love
Ta piosenka jest po prostu niesamowita. Uwielbiam głos Bebe, a w solówkach Martina można po prostu się rozpłynąć.  Z resztą posłuchajcie sami. ♥




Halsey - Hold Me Down
Głos Halsey jest niesamowity a melodia tej piosenki działa na mnie jak kołysanka - idealnie jest przy niej zasypiać. 
Kiiara- GoldMyślę, że tutaj nie potrzebny jest komentarz. Po prostu posłuchajcie, a sami zrozumiecie dlaczego ta piosenka jest na tej liście.|

  ♫ Troye Sivan - WILD

  Troye Sivan - FOOLS

Troye Sivan - YOUTH

Gdyby ktoś kazał wybrać mi jedną z tych piosenek wybrałabym całą płytę. Jestem TroyeBleMaker i dla mnie każda bez wyjątku piosenka Troye'a jest niesamowita. Jego głos i melodyjność utworów jest nie do podrobienia. Gorąco polecam!







Dziękuję, że dotarłeś do końca i mam nadzieję, że post się spodobał! Do zobaczenia, cześć. ♥



1 komentarz:

  1. Uwielbiam ten tusz! Ale po użyciu tej maski do włosów są strasznie przetłuszczone...

    PS. Kochana jesteś!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń