niedziela, 24 lipca 2016

Lakier do ust wibo - recenzja

Cześć! Obiecałam sobie, że posty będą wchodziły co 3 dni, jednak wczoraj nie było posta. Po prostu nie miałam czasu go wrzucić.



 Za to dzisiaj przychodzę z nowo zakupionym produktem jakim jest lakier do ust z firmy wibo, Gdy poraz  pierwszy usłyszałam tę nazwę na prawdę się zdziwiłam. Podczas dzisiejszej wizyty w galerii skusiłam się na zakup z myślą, o napisaniu recenzji. Po powrocie do domu pomalowałam sobie usta i szczerze mówiąc troszkę się zawiodłam. Kolor jest piękny, ale niestety o ile myślałam, że to jest matowa pomadka w płynie niestety jest to błyszczyk. Pełna nazwa tego produktu to ''Wibo Lip Lacquer''. Kolory są tylko 4 w gamie, więc nie wiem jaki to jest numerek, jednak na zdjęciu będzie ( mam nadzieję ) dokładnie widać.
Pojemność buteleczki to 4 ml.
Produkt rozprowadza się dosyć dobrze. Podczas jedzenia i picia produkt delikatnie się ściera ale niestety robi to brzydko - miejscami pojawiają się grudki, Nie jest to genialna jakość ale produkt nie jest zły jak na niewielką cenę 11.29 zł. Kolor pomadki jest bardzo delikatny, w kolorze brudnego różu, a sama pomadka nie rzuca się mocno w oczy oprócz pozostawianego połysku. Ma jedną ogromną jak dla mnie wadę - kleją się do niej włosy. Może niektórym to nie przeszkadza, mi jednak przeszkadza. Myślę, że błyszczyk jest okey, ale nie wiem czy kupię go jeszcze raz. Jeśli jednak ktoś lubi błyszczyki, z pewnością produkt mu się spodoba.
Ocena : neutralna 5/10

1 komentarz:

  1. Ja wolę matowe usta. Nienawidzę błyszczyków, głównie z powodu tych klejących się włosów. Świetna recenzja, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń