czwartek, 13 października 2016

Zakochana w naturze ♥

Cześć! W dzisiejszym poście będzie raczej mało pisania, natomiast pojawi się trochę zdjęć.
Po pierwsze chciałam przeprosić za moją nieobecność. Jeszcze dziś napiszę kilka postów na zapas, które będą wychodzić co 3-4 dni. Mam nadzieję, że zrozumiecie to, że teraz ilość sprawdzianów przekracza normę społeczną. Nie mam zbyt dużo pomysłów na posty, więc z bloga beauty tematyka przekształciła się na blog, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Postaram się zrobić Lookbooka, jeśli tylko pogoda się do mnie uśmiechnie. Dzisiaj mam dla was kilka zdjęć z mojej sesji, która powstała na potrzeby strony na Facebooku, która już niedługo powstanie, ponieważ 1000 zbliża się wielkimi krokami.
























Mam nadzieję, że taki zdjęciowy post wam się spodobał. Jeśli tak, koniecznie zaobserwujcie mój profil. Jeśli chcecie porozmawiać, zaproponować zmiany lub po prostu podzielić się ze mną jakimiś informacjami lub pokazać mi swój blog ( lub kogoś znajomego ), napiszcie do mnie na mail podany w zakładce ''Kontakt''. Znajduje się ona pod licznikiem wyświetleń. Dziękuję, że jesteście ze mną i mnie wspieracie. Do zobaczenia niedługo! ♥







11 komentarzy:

  1. Ślicznie! Jak się cieszę, że wróciłaś! Posty na zapas to świetny pomysł, szczególnie, jeśli wiesz, że tydzień jest zawalony sprawdzianami!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, dobra, fajnie, że wróciłaś ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zmieniłaś zdanie na mój temat:)

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia ;) Kiedy utworsyz fb?

    Pozdrawiam, kochana!
    www.mybelmow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. PS. W końcu otwzorzyłam bloga! Wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawdź proszę maila, jeśli masz chwilkę :))

    OdpowiedzUsuń